Khamis, 14 Februari 2013

Kecewa kecewa kecewaaaaaa

Assalamualaikum......


Salam semua...dah lama tak update blog ni...busy dan malas silih berganti...hihihi...hari ni rasa kecewa sangat. Kalau ikutkan semalam adalah hari pendaftaran saya sebagai pelajar di UM. Salah satu hajat 2013 yang hampir tercapai tak tercapai...tak ada rezeki...Hajat nak sambung master kat UM tak dapat diteruskan....kecewa sangattttt isk3....

Masalah bermula dengan tak dapat green light dari jabatan pelajaran sebab tak sah jawatan lagi...pastu pentadbiran sekolah yang mungkin tak kasi green light jugak...tak puas hati pergi ke UM  untuk tanya pasal jadual study and exam......namun jadual tu tak memihak kepada saya.... Akhirnya saya redha dan berlembut hati untuk tangguhkan dulu hajat ni setelah diberi ayat manis oleh jabatan pelajaran dan staf UM.

Kalau diikutkan hati yang sangat-sangat teruja nak sambung study ni nak redah je...namun setelah lama merenung syiling bilik...saya lepaskan peluang ni dengan redha....InsyaAllah semua yang ALLAH dah aturkan tu ada hikmahnya....ALLAH lebih kenal dan tahu kemampuan hambaNYA.....InsyaALLAH ada rezeki nanti saya akan kembalikan semangat dan teruskan usaha untuk sambung study lagi....Ameen.....

2 ulasan:

  1. salam puteri.. terima kasih sudi dtg ke blog ika.. maaflah ika baru berkesempatan buka blog.. wahh kita sama2 cikgu nnti bolehla sharing together kan hihi.. ika nk folo blog puteri tp nnti puteri letak widget follower k snang org nk folow nti.. ok dear take care =)

    BalasPadam
  2. salam...tq sudi dtg ke sini...insyaALLAH nanti sy letak. thnks for da sggstion :)

    BalasPadam